• Gratis verzending bij besteding vanaf €75,-
  • Gratis afhalen
  • Voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden!
  • Sale kan niet retour

Bedenktijd/retour


Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Bij de ontvangen bestelling is een retourbrief bijgevoegd. Vul de retourbrief volledig en correct in en vergeet deze niet bij je retourzending te doen.

Wij dienen de retour binnen 14 dagen na factuurdatum ontvangen te hebben. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn ook voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. 

Je mag je retour natuurlijk ook afgeven op onderstaand adres. Dan bespaar je retourkosten! Bij het persoonlijk terugbrengen van je items kan dit alleen door het maken van een afspraak. Graag ook hier de retourbrief volledig en correct invullen. Wij zullen binnen 7 dagen je orderbedrag exclusief verzendkosten crediteren mits de artikelen voldoen aan de retourvoorwaarden. 

By Daan mode
Patrijsstraat 14
7622 AA Borne


Retourvoorwaarden:
- Een artikel is niet gedragen, niet gewassen, niet met vlekken/make-up en nog voorzien van kaartjes.
- Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
- Het risico van vermissing van producten of pakketten berust tot het moment van de bezorging van de retourzending aan de ondernemer bij de consument.

 

SALE en aanbiedingen mogen niet meer retour i.v.m. de hoge afprijzing. Ook accessoires kunnen niet retour wegens hygiëne. 


- Product ruilen?

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@bydaanmode.nl . Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.


- Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. 

 

Tips:

Bewaar je verzendbewijs van de retourzending tot het volledig verwerkt is. Zonder bewijs van de zending kan By Daan mode niet aansprakelijk gesteld worden voor pakketten die niet aankomen op ons adres.